annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kopen op E-bay

Ik heb 20 items in mijn winkelwagentje en wil dit gaan betalen, heb nu 3x totaal aanvraag gestuurd maar verkoper krijgt deze melding niet.
Ook als ik dit per items ga betalen moet ik iedere keer verzendkosten gaan betalen.
Weet nu niet meer wat verder te doen.
In het verleden ging dit altijd goed en kon men gewoon alles ineens gaan betalen, nooit geen probleem, waarom veranderen jullie het iedere keer en elke keer is er weer iets dat het niet behoorlijk doet, echt heel hinderlijk als men iets wil kopen, zo gaat ook de aardigheid eraf om iets te kopen.
Laat het is zoals het altijd is geweest.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Probeer het totaal eens aan te vragen via ebay.com, want vaak gaat het mis via ebay.nl. (Er zijn soms ook verkopers die korting geven (nadat je een item op je volglijst zet) en dat is ook niet zichtbaar bij ebay.nl, maar wel bij ebay.com. Ebay.com gebruiken kan dus helpen. )

Mocht dat ook niet werken, dan gewoon een berichtje sturen naar de verkoper en vragen om een invoice met combined shipping costs. Als verkopers geen invoice kunnen maken (vaak Amerikanen) kunnen ze wel een nieuwe advertentie maken voor je en alles bij elkaar doen met combined shipping costs (en invoerkosten).

U bereikt hier geen ebay medewerkers ("jullie" heeft dus geen zin).

Hoe heeft u 3x een aanvraag gedaan ?

Ik zou direct kontakt opnemen met de verkoper via optie "contact met verkoper" (en dan vragen on de totaal rekening met het juiste porto) dat moet altijd lukken.

Krijgt u geen antwoord van de verkoper dan zou ik in uiterste geval de koop ontbinden. Zie dan "transactieproblemen" oplossen.

Een vraag stellen