kontakt met de klantenservice Ebay
- Abonneren op RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
op 02-01-2011 16:32
Ik heb de afgelopen maand 3 keer via een officieel Ebay forum een vraag gesteld aan de klantenservice. Tot mijn verbazing heb ik taal nog teken als antwoord gekregen. Maar, toen de maand dec op een einde liep werd het tegoed wat ze hadden onmiddelijk geincasseerd. Weet iemand hoe ik de robots van Ebay wel kan bewegen om antwoord te geven op een simpele vraag? Hoe ver gaan ze nog zakken bij die zgn klantenservice met het stelselmatig negeren van klanten, het niet in gaan op vargen? Hoe onbeschoft moet je zijn??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb nu een geschil over een ontbetaald object waarbij ik kan aantonen dat de verkoper een fout heeft gemaakt. Dat heb ik voorgelegd aan de support, want ik wil niet als wanbetaler te boek staan
Krijg ik geen antwoord dan zou ik dat zeer onbeschoft vinden en dan gaat deze kwestie onder de aandacht van o.a. de Consumentenbond en consumentenprogramma's.
Hulp zoeken op eBay is trouwens erg lastig. Kastje, kluitje, riet en muur principe!
Groeten