annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb in mijn winkelmandjes 2 simkaarten. Ik heb nog niets betaald. Wordt het product dan al verwerkt zonder dat ik heb betaald?

Ik heb namelijk 2 simkaartjes aangeklikt maar nog niet betaald

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (9)

Antwoorden (9)

Misschien wil de vraagsteller nog even vertellen,hoe het is afgelopen???

nog even een kleine toevoeging:

iets in het winkelwagentje doen is eigenlijk alleen een intentie tot koop dus geen officiële koop.

volgens mij is het zo dat zolang je de transactie niet volledig afrond, dus door gaat naar betaling er van geen koop sprake is! althans zo gaat dat in webwinkels wel!!

Voordat je betaalt,wordt er niets gedaan.

Je moet eerst vastleggen,dat je uitgewinkeld bent.

Omdat ik(alleen bij ah) geen winkelwagen gebruik,is het voor mij niet duidelijk,of je je artikel weer kunt terugleggen!

Wie?

dat wist ik dus niet, toch leerzaam dit forum

om het nog simpeler te maken, producten worden pas verwerkt als u betaald heeft!

zolang ze nog in het "wagentje" liggen is er mijns inziens nog niets gekocht! maar meer een intentie om te kopen u dient de gehele procedure te doorlopen alvorens u tot koop overgaat.

het principe van een winkelwagentje is dat u verder kunt gaan met kopen en de andere items zolang in het wagentje bewaard tot u klaar bent met kopen bij de desbetreffende verkoper.

Hallo,

ik begrijp uw vraag niet helemaal.

Heeft u de simkaarten al gekocht.

Dat is terug te vinden in uw eigen Ebay pagina onder mijn Ebay.

Dan op die pagina helemaal onderaan de pagina ziet u staan aankopen.

Vind u daar de simkaarten terug?

Als u de simkaarten wel heeft gekocht maar nog niet heeft betaald,dan word dat wel op u eigen pagina mijn Ebay kenbaar gemaakt.

U heeft er twee aangeklikt terwijl het er 1 moet zijn? In principe maakt dat voor de verkoper niet uit. Had u er maar 1 moeten aanklikken. U kunt altijd de verkoper contacteren en uw fout aankaarten. Betreft het een redelijke verkoper dan zal het niet echt een probleem zijn aangezien u er toch een koopt. Persoonlijk zou ik daar niet zo moeilijk over doen.

Een vraag stellen