annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb een item besteld waarvan de uiterlijke bezorgtermijn na meer dan 45 dagen na betaling ligt.

Ik heb een item besteld waarvan de uiterlijke bezorgtermijn na meer dan 45 dagen ligt.  Heb het nog niet ontvangen. Het is nu meer dan 50 dagen na betaling.

 

Op de Amerikaanse ebay.com staat echter dat de termijn voor de money back guarantee 30 dagen vanaf de uiterste bezorgdatum is (link) terwijl het bij de Nederlandse ebay 45 dagen vanaf betaling is (link)

 

  • Had ik toch binnen de 45 dagen een dispuut moeten openen op ebay?
  • Klopt het dat de policy in Nederland anders is dan in de VS?
  • Wat bepaalt welke policy van toepassing is: als ik iets koop op ebay.com van iemand uit China, maar laat versturen naar Nederland, welke policy is dan van toepassing?

Ik heb maar een geschil geopend op paypal.

 

Overigens zie ik op ebay.com bij my ebay nu wel een optie "i didn't receive it". Als ik daarop klik krijg ik de mededeling "We're sorry there's an issue with this purchase. Unfortunately, PayPal reports that we can't open a case for this item". Ik gok omdat ik al een paypal dispuut heb geopend. Betekent dat dat je op dezelfde aankoop een andere policy kunt toepassen (30 dagen na uiterlijke bezorging) door gewoon in te loggen op ebay.com ipv ebay.nl???

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen