annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoelang duurt het voordat er in je paypal account staat dat er betaald is?

Goedendag,

EDIT: Laat maar, ik ben dom geweest, ik moest nog op bevestigen drukken, en die knop heb ik helemaal, gemist dacht dat het gewoon een overzicht was en had het scherm afgesloten, er is nu betaald en na een refresh op me paypal is de transactie zichtbaar.

Excuses voor het verspilllen van u tijd. ?:|

Ik heb net een product gekocht uit duitsland. Ik heb op Nu kopen gedrukt, en meteen daarna via paypal de 54 euro betaald en bevestigd. Daarna scherm afgesloten.

Net keek ik op me paypal account, en er staat nog niks tussen me transacties op me paypal account. Geen mail van ebay, dat ik betaald heb, wel dat ik heb gewonnen.

En net met internetbankieren ook niks gevonden. Is de betaling nu niet gelukt of duurt het een tijdje voordat je je transacties ziet?

Kreeg ook nog een email met een ordernummer op de verkoper zijn website, maar dat is duits.

Ik wil eigenlijk weten word alles meteen verwerkt of duurt het een paar dagen voordat het in me paypal op internet staat, heb wel eens kleine dingen uit japan besteld en kan me niet herinneren of het toen meteen ging.

Ik heb ook geen enkele email van de betaling van Paypal gehad tot nu toe. Ik wil het niet nog eens proberen want straks zit er vertraging in en dan betaal ik 2x.

Met vriendelijke groet,

Glenn Beukers

-- Bewerkt door xnglennnx op 29 Jul 2011 18:32 CEST

-- Bewerkt door xnglennnx op 29 Jul 2011 18:44 CEST

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen