op 23-03-2012 20:23
Hallo,
Ik heb een aantekening gekregen voor een onbetaald object.
Niet terecht ik was voor nog meer aan het kijken wat ik wilde bestellen,de verkoper wist dit!
Ze zegt dat ze het artikel had gesloten en daarom kwam er een aantekening bij,ze weet niet hoe dit verwijderd moet worden.
Is daar een oplossing voor?
Groetjes Tirreg33
Hier ook een soortgelijk probleem. We hebben 1 object gekocht en direct betaald met Paypal. De hele tijd stond het object als besteld in onze lijst, maar verderop stond het object vermeld als betaald.
Out of the blue krijg ik een e-mail van eBay dat er een geschil is geopend wegens het niet betalen van een object. De verkoper zegt dus een bestelling van 2x het object te hebben gehad. Dat kan dus niet, anders zou ik via Paypal wel het dubbele bedrag moeten betalen.
Ik heb mijn beklag gedaan bij de verkoper. Die stelde me gerust en meldde dat ie het geschil had verwijderd. Maar ik zag nog steeds dat onbetaalde item in mijn lijst en dat geschil staat nog steeds open! Toen ik de verkoper daarover benaderde antwoordde hij dat ie het niet weg kon halen omdat ik het niet had gecancelled. Dus eerst zeggen dat het geschil over een niet betaald object is verwijderd en daarna zeggen dat het niet verwijderd kan worden?
Ik baal hier ontzettend van. De mail die je krijgt van eBay komt tamelijk intimiderend over (schorsing e.d.) terwijl wij een 100% feedback hebben over het snel betalen (we betalen direct met Paypal). Daar gaat je goede naam!
Hopelijk kan de customer service van eBay dit afhandelen. Ik heb de mail ID's van de antwoorden van de verkoper bijgesloten bij mijn klacht naar Customer support.
Groeten
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |