annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Heb alle aangekochte kavels betaald maar verkoper rekent niet vooraf gemelde extra kosten

Heb ruim 40 kavels gekocht en 2 correcte rekeningen ontvangen wat de betreffende kavels betreft.

Zonder informatie in de betreffende aanbiedingen wordt een bedrag per kavel extra berekend.

Heb de twee correcte bedragen voor de kavels + 2x portokosten betaald.

Verkoper heeft nu een deel van de betaalde kavels niet verstuurd en wil eerst die extra kosten en heeft voor 3x het extra kosten bedrag aan zegels en sheets vastgehouden. Verkoper: Eerst betalen voor je ze krijgt.

 

Het is zeer moeilijk om dit bespreekbaar te maken met Ebay. Het lijkt zelfs alsof de verkopers worden beschermd maar de koper heeft de grootste moeite om contact te leggen. Ik krijg steeds een mail met telkens weer een andere voornaam en 1 letter van de achternaam maar verder gebeurt er eigenlijk niets.

 

Volgens Ebay heeft de koper gemeld als zou ik  kavels niet betaald hebben. Een grove leugen van de verkoper en ik kan de gedane betalingen tonen.

In feite steelt de verkoper nu zegels en sheets om toch die extra kosten betaald te krijgen. Als hij kan aantonen dat dit in zijn voorwaarden staat vermeld dan betaal ik natuurlijk extra kosten. Maar geen letter over een extra toeslag.

 

Ik heb op Ebay vele honderden 100% ratings als koper en op Delcampe zelfs ruim 7.900 100 ratings zonder 1 negatieve rating.

Het is een onverkrikkelijke zaak en het gaat om een paar Euro maar dit kan toch zomaar niet wat deze Nederlandse verkoper flikt.

Hoewel het voor de hand zou liggen om zijn Ebay-naam te noemen vind ik dit niet gepast maar ik verwacht dan wel van Ebay dat zij er ook voor een benadeelde koper.

 

 

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Beste Rovatu,

Ja een moeilijk verhaal.  Van Ebay hoef je niets te verwachten, die vindt dat het iets is tussen koper en verkoper.

Ik zou uiteindelijk (als het maar om een paar euro gaat) dat extra bedrag betalen en als alles geleverd is dan kunt u altijd nog een negatieve feedback geven.

U kunt ook een claim indienen dat u betaald hebt en niet alles ontvaneg heeft. Ik weet niet of dat nu nog mogelijk is als de koper ook al een claim heeft ingediend.

Een vraag stellen