annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gewonnen item niet in voorraad

Ik ben tijdens een ebay veiling de hoogste bieder geweest en heb het item gewonnen.

De normale prijs bij andere ebay shops is circa €140,-- inclusief verzenden. Ik ben de gelukkige winnaar dat ik hem voor €52,-- incl verzenden heb kunnen kopen. Naar mijn idee kan de verkoper er geen winst op maken, maar goed dat is niet mijn probleem.

De verkoper mailt mij dat hij het item niet op voorraad heeft en wilt het geld terug storten of ik mag iets anders uitkiezen in zijn shop. Navraag wanneer hij het wel op voorraad heeft levert niks op.

Ik had eigenlijk al een voorgevoel dat de verkoper al met zoiets zou komen. Voor de verkoper een makkelijke manier om eronder uit te kunnen komen.

Hoe kan ik de verkoper zover krijgen dat hij mij levert wat ik gekocht heb ?

gr Roel

Hele onderwerp weergeven

Ik ben mij bewust dat ik dit in Azie koop en een zeker risico loop t.a.v. garantie. Dat is een bewuste keuze.

De negatieve feedback had ik gezien, maar niemand heeft het over oplichting. Verder staat daar tegen over dat hij deze maand ook 3444 positieve reactie heeft ontvangen.

Dus 3444 mensen die niet zijn opgelicht!!

Maar goed, je doet mee met een bieding. Dus dan weet je het eindbedrag niet van te voren. Dus "Too good to be true = opgelicht worden" vind ik hier niet passen.

Maar al met al: iets kopen of verkopen op ebay is toch niet zo bindend als ebay doet voorkomen. Dus eigenlijk net zo als marktplaats.

Tanks voor de reply

Een vraag stellen