op 13-01-2012 15:22
Beste,
Ik heb onlangs een product gekocht.
Deze heb ik betaald en is afgeschreven, maar heb dit product helaas nog niet ontvangen.
Helaas kan ik dit product ook niet meer vinden mij Mijn eBay en ook links in mijn e-mail naar mijn bestelde product werken niet. Ik krijg je melding:
We kunnen je aanvraag nu niet voltooien.Als je dit bericht meer dan eens ontvangt, kun je contact met ons opnemen en doen wij ons best om je te helpen.
Als ik naar de verkoper ga, dan zie ik dat hij niet meer bij eBay is ingeschreven..
Krijg ik mijn product nog? Aangezien het nergens meer te vinden is.
Alvast bedankt,
Danny
Beste Danny,
Open een geschil, wanneer het toch komt kun je altijd alsnog een keertje betalen.
Heb je in ieder geval zekerheid.
Ik heb inderdaad met PayPal betaald.
De verkoper heeft tot eergisteren nog positieve feedback gekregen.
4 Dagen geleden heb ik een mail gekregen dat het product verzonden is.
Helaas maak ik mij zorgen dat het product niet verstuurd is, aangezien de verkoper verwijderd is en mijn aankoop niet meer terug te vinden is.
Er bestaat een kans dat het product alsnog binnenkomt, aangezien het in Duitsland gekocht is en het product op "verzonden" gezet is voordat de verkoper gedeactiveerd is.
Zou ik nog even wachten totdat het alsnog binnenkomt?
Of zal ik het gelijk een geschil openen, aangezien de verkoper geen lid meer is?
-- Bewerkt door dannyvanderheiden op 13 Jan 2012 16:28 CETHoi,
Het lijkt erop dat dit lid door ebay (al dan niet tijdelijk) geschorst is en zijn items van de site gehaald zijn.
Heeft u met paypal betaald? Zo ja, doe dan onmiddelijk een geschil voor niet ontvangen object open.