annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gekocht product annuleren

Ik heb recent, als nieuwe "ebayer" bij een product op "buy it now" geklikt. Ervan overtuigd dat er een soort winkelmand zou zijn, waar ik nog dingen uit kon halen. Ik dacht namelijk dat een aankoop pas compleet zou zijn na de betaling via paypal.

Nu heb ik dus een artikel in mijn gekochte dingen staan, die ik er graag uit wil. Want ik kreeg bijvoorbeeld ook al een email van ebay, of ik deze wou betalen.

Wat kan ik hier zelf tegen doen?

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

Ja jij koopt het produkt, en achteraf

wil je dat niet. en wat jij er tegen zou

kunnen doen is heel erg eenvoudig

niet meer bieden tenzij je  100% zeker

bent of je het produkt wilt kopen.

Wat wel wil  helpen is om aan de verkoper

te mailen dat je het niet begrepen hebt

en dat je verkoper vriendelijk verzoekt

om de transaktie te annuleren.

Verkoper zal wel niet zo heel erg blij met je zijn.

groetjes Niek

Antwoorden (5)

Antwoorden (5)

Beste Michiel.m

Wanneer je op de knop drukt nu kopen, dan is het toch duidelijk dat je iets koopt?

Je zou inderdaad de verkoper kunnen vragen om de aankoop te annuleren, verder is er weinig aan te doen dan het toch te kopen denk ik.

Hoi !!

Nou, ik had ook precies hetzelfde hoor. Ik dacht ook echt dat als je op "nu betalen" klikt je op een pagina komt dat je kunt kijken op welke manieren je kunt betalen  maar niet dat je meteen een object gekocht hebt. Vind het ook een beetje misleidend.

Heb inmiddels 2 mails gestuurd naar de verkoper dus hoop dat hij de transactie wilt annuleren.

Ben wel benieuwd hoe het nu bij jou is afgelopen?

Groetjes,

Yolande

Ik hier ook al hetzelfde probleem. Zodra dit opgelost is voor mij nooit geen ebay aankopen meer. Erg misleidend en ingewikkeld met betalen en zo....pffffff

Hoi,

Ik zit met htezelfde probleem, nieuw op e-bay.
Ik zou denken dat een transactie pas volledig rond is als ze betaald is.
ik heb eerst moeten utizoeken hoe dat alles werkt, 2 produkten besteld en betaald bij een verkoper die ik initeel wou combineren.
nu blijkt dat er daar nog 3 van in mjn mailbox zitten.

Ik heb de verkoper gekontakteerd. Hoop dat dit goed komt want anders zit ik bovenop de gekochte artikels van 350 euro (wat ok was) nog is met 130 euro kosten.

Hoe verwarrend is dit zeg, ik dacht ook dat dit alles in een aankoopmand kwam totdat ik bevestig om te betalen zoals bij amazon. Trouwens wat met de 7 dagen annulatie die je hebt bij verkoop op afstand ?

Dat is toch en europese regelgeving?

Kris

hoi michiel,

ik heb zojuist hetzelfde probleem. Ik kan m'n aankoop niet verwijderen, en krijg wel mail over een betaling.

kun jij mij helpen?

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos