annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gecancelde bestelling lijkt niet gecancelled?

Hallo allemaal ik heb op 31 januari een item gekocht en de transactie is op 27 februari gecancelled door de verkoper. Dit was op mijn verzoek en het duurde zo lang omdat de verkoper (volgens hem) geen eerdere berichten van mij ontvangen heeft. Zodra een van mijn berichten doorkwam heeft hij meteen een cancellation aangevraagd. 

 

Ik kreeg toen van ebay een mail met de uitnodiging om te reageren en de cancellation te accepteren. In dit bericht stond dat ik alleen moest accepteren als ik mijn geld al terug had gehad. Ik had nog geen geld terug gehad maar ik heb de cancellation geaccepteerd omdat ik met PayPal heb betaald en in Ebays cancel an transaction guide had gelezen dat ''If you’re a managed payments seller, or if the buyer paid using PayPal, a full refund will be issued automatically.'' Er staat ook in dat ''If the buyer used another payment method, they will be asked to confirm that they received their refund before the cancellation is complete.'' Dus ik vind het raar dat dit mij gevraagd werd omdat ik wel met PayPal heb betaald. Even voor de duidelijkheid, toen ik het item kocht had ik geen geld op PayPal staan, PayPal is aan mijn bankrekening gekoppeld. Ik ben nu een beetje in de war en vraag mij af of de refund wel automatisch in gang gezet is of dat ik hier nu achteraan moet gaan. Ik heb nog niks ontvangen. 

 

Dan is er nog iets anders. Als ik naar mijn aankopengeschiedenis ga dan staat het item dat ik gekocht heb gewoon bij alle anderen en niet onder gecancellde orders. Er staat ook nog een geschatte levertijd bij etc. Dit lijkt mij ook niet normaal, kan iemand dit verklaren?

Dit is wat ik zie  (zie foto)

 

Alvast bedankt voor een antwoord!

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen