annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutmelding

Elke keer als ik probeer te betalen krijg ik de foutmelding:Je aanvraag kon niet worden verwerkt

Foutcodenummer10424

Ik heb al geprobeerd bij verschillende personen verschillende dingen te bestellen maar blijft steeds terug komen.

Er is wel een thread op het forum waar deze foutcode in genoemd wordt maar geen enkele oplossing.

Ik weet wel zeker dat het niet komt, omdat mijn Paypal account nieuw is, want deze is al meer dan een jaar in gebruik, en is gecontroleerd.

Iemand al enig idee of hier een oplossing voor is want het gene dat ik wil hebben is bij de shop waar ik het wil kopen alleen met paypal te betalen.

Tevens staat er bij de foutmelding een link met: Als je dit bericht meer dan eens ontvangt, kun je contact met ons opnemen en doen wij ons best om je te helpen.

maar de link gaat naar een niet bestaande pagina.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Ik heb mijn paypal lopen met een directe betaling vanaf mijn bank rekening. En dit heeft nooit eerder problemen opgeleverd.

Inmiddels heb ik bij een ander wel het zelfde product kunnen kopen en deze staat nu in mijn aankopen lijst. Echter als ik probeer te betalen met paypal doorloops hij alle stappen zelfs t/m de melding:

Bedankt voor je aankoop

Je betaling van US $ #####  via PayPal wordt verwerkt. Binnenkort ontvang je per e-mail een betalingsbewijs. Ga naar Mijn eBay voor meer informatie over je aankoop.

Maar dit was inmiddels 8 uur geleden en nog steeds staat er dat hij niet is betaald en heb ik geen betalingsbewijs ontvangen (ook niet in ongewenste mail). Inmiddels heb ik het nog 2 keer geprobeerd maar blijft op niet betaald staan.

zou het te maken kunnen hebben met hoe je je pay-pal rekening voedt? bijv.een creditcard die expired is?

Een vraag stellen