op 17-12-2011 11:32
Hallo,Ik heb gister een ring op Ebay uit Duitsland gekocht en kom op de een of andere manier 1 cijfer te kort van de iban code van de verkoper.
Na veel zoeken enzo heb ik een verkeerde knop ingedrukt en nu zit ik met een armband die ik helemaal niet wil.
ik heb geprobeerd om contact te maken met de verkoper in duitsland maar krijg hem niet te pakken.Ik heb mijn mailtje vertaald met de vertaler van start pagina in het engels want ik spreek alleen nederlands.
Kan iemand mij vertellen wat nu te doen???
Groetjes
Het mailtje vertalen in het Duits lijk me een eerste vereiste, en heeft u nu een ring en een armband?
Verder kunt u ook wachten tot u de rekening van de verkoper krijgt en even geduld hebben tot de verkoper reageerd, niet alle verkopers zitten 24/7 achter de PC
Ik wilde even de mensen die gerageerd hebben op mijn onderwerp bedanken.
Ik heb nu via de vertaler van google een bericht gestuurd(in het duits, bij die andere stond alleen van nederlands naar engels).
En omdat ik toch een beetje in paniek was,verwachte ik gelijk een antwoord van de verkoper,maar zoals u al schreef,de verkoper zit niet 24 uur per dag achter de pc haha.
dank jullie wel
de vraagsteller vind dat de vraag tot tevredenheid is beantwoord maar toch wordt het antwoord als niet nuttig ervaren door een ander?
lachuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh het blijft een fantastisch systeem dit!
:^O
In uw biedingsgeschiedenis is overigens geen enkele aankoop terug te vinden