op 11-03-2011 01:48
Beste meedekopers, ben ik de enigste die zich dood ergert aan het feit, dat, na dat ik een 100 pagina's heb doorzocht en dan enkele uren stop, omdat de vermoeidheid toeslaat en uren later weer verder wil gaan, niet de mogelijkheid meer heb, om op pagina 101 verder te gaan. Sinds de mogelijkheid "ga naar pagina"is verwijderd, is het niet leuk meer, om op Ebay postzegels te kopen. Ik heb dit al drie keer aangekaart bij Ebay, maar het helpt er niets aan. Aan de verkopers wil ik verder melden, dat op deze manier van werken bij Ebay, de verkopen niet meer zijn, wat ze kunnen zijn. Als fervent koper van postzegels op Ebay, verlies ik de animo, om door te zoeken, als er geen verandering in komt. Ook dringt de vraag zich steeds verder op, om helemaal te stoppen en weer terug te gaan naar de landelijke postzegelveilingen. Dit, omdat de postzegels inclusief verzendkosten te duur uitvallen, vergeleken bij de prijzen, die op de veilingen worden betaald. Ook de verkopers, die veel te hoge prijzen vragen, zijn een ergernis. Willen we het verkopen en kopen leuk houden, moet er hierin verbetering worden aangebracht.
Graag jullie reactie's, misschien dat men bij Ebay dan wakker word en het nodige veranderd. Groetend, Jan.
Beste meedekopers, ben ik de enigste die zich dood ergert aan het feit, dat, na dat ik een 100 pagina's heb doorzocht en dan enkele uren stop, omdat de vermoeidheid toeslaat en uren later weer verder wil gaan, niet de mogelijkheid meer heb, om op pagina 101 verder te gaan. Sinds de mogelijkheid "ga naar pagina"is verwijderd, is het niet leuk meer, om op Ebay postzegels te kopen.
Een work around is om naar pagina 2 ( of een andere bladzijde met uitzondering van pagina1) te gaan van de rubriek. De URL boven in je browser eindigt dan op &_pgn=2. Vervang die 2 door 101, of de bladzijde naar keuze, en druk Enter.
en wat de prijzen betreft. Je kan je daar aan ergeren, maar zolang er blijkbaar een makrt voor die prijzen is/ dus zolang mensen het blijven kopen zullen er ook aanbieders zijn. Als je dat niet bevalt moet je inderdaad niet bieden en als je het ergens anders goedkoper kan krijgen, zeker daar gaan halen.
@hughwhitte
Wat een idee zeg, je moet er maar op komen, dit werkt inderdaad perfect!!!!
-- Bewerkt door metrijst op 11 Mar 2011 9:52 CET