op 27-08-2011 19:13
De ervaring is dus dat PayPal geen oplossing heeft voor uw probleem.
Als u moet terugsturen om uw geld terug te krijgen kost het meer dan het oplevert.
wat is er precies kapot (heb zelf ook zo'n soort zaklamp).De meeste dingen zijn makkelijk reparabel, behalve de high-tech schakelaar, een lamp is te vervangen,los contactje ook, kappote batterij ook (heb je dat al gecheckt?)
Op een foto @centralwebshop kan je niet zien dat zoiets kapot is of dat hij het niet doet als je hem aan klikt. IK kan me de verkoper wel voorstellen dat die zoiets duurs weer retour wil hebben.
Van de andere kant OP, retour porto zal toch geen 40euro zijn?
Ja wat je van ver haalt is lekker ( duur )
Veel nieuwelingen bij ebay realiseren
zich dat onvoldoende, en mocht er onverhoopt wat
mankeren aan het geleverde dat de
kosten van het retourneren erg duur is.
En of hier een negatieve feedback
aan de verkoper opluchting oplevert?
Het geld is foetsie en de verkoper heeft
dat dus binnen.
En als je het terug zou sturen dan moet
je je ook nog gaan afvragen of dat allemaal goed verloopt.
Kortom die tijd kan je naar mijn mening beter besteden
om het produkt wat dichterbij aan te schaffen. bij een verkoper met een onberispelijke
staat van dienst, en die ook nog een klantvriendelijk
retourbeleid hanteert.
groetjes Niek
Uit Hongkong/China zijn ze tussen de 20 en 30 euro incl verzending en aan de levertijd te zien zal de zaklamp daar wel vandaan komen, en dan nog is de termijn verlopen van paypal en je komt tegenwoordig maar bar weinig verkopers tegen die dan nog willen meewerken.
Als het makkelijk te repareren is dan zal OP hier niet komen klagen lijkt me maar een nieuwe batterij of lampje kopen.
Geschil voor niet ontvangen gaat niet meer op de koper heeft verkoper al gemaild dat het item stuk is met een volledige email header is dat genoeg bewijs voor paypal en moet het gewoon retour.
Als er al een geschil geopend is.
Geschil voor niet ontvangst binnen 45 dagen en dan opwaarderen tot claim is de enige manier om uw geld terug te kunnen krijgen.
Als u met creditcard hebt betaald kunt u daar ook terecht.
Heb je al een geschil geopend voor niet ontvangen object in paypal?
Verander dit dan naar object wijkt af o.i.d en vertel paypal dat het kapot is.
Heb je geen geschil geopend in 45 dagen? Dan ben je na 7 weken net te laat en is de vraag ook maar of de verkoper je wel echt gaat vergoeden als je het retour stuurt.
Dan kan je misschien beter je verlies nemen.
Het item is kapot dus waarom zou de verkoper het nog terug willen? Neem foto's stuur het als bewijs reageerd de verkoper nog steeds dat je moet retourneren.
Geef dan gepaste feedback...
bij mij zat er een mini-milimeter ruimte te veel tussen de batterij en dat ijzeren flupje in de zaklamp waar de batterij tegen aan zit. Ik heb daar een stukje aluminiumfolie tussen gefreubelt en bij blijft constant branden (maargoed dat was bij mij, misschien niet bij jou, maar misschien het proberen waard)