annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bijwerken of herzien van artikel kost nu ook al 10 cent !

globaljazz*nl
Community-lid

Misschien heb ik iets gemist in de afgelopen tijd, maar vanavond wou ik een paar items herzien, en tot mijn stomme verbazing zag ik dat ik er 10 cent voor moet betalen! Eerst nog maar eens proberen, misschien een foutje van mij, maar nee hoor: herzien is NIET meer gratis. Het moet toch niet nóg gekker worden hier!

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (7)

Antwoorden (7)

Zowel met items op ebay.nl als ebay.com krijg ik geen extra kosten met veilingen niet en met GTG niet.

Een week terug ofzo had ik 't wel een paar keer via ebay.com dat er kosten stonden maar dit was een systeemfout en werd uiteindelijk niet gefactureerd en het verdween ook als ik aanbieding bewerken klikte en opnieuw naar de laatste pagina ging, dat was ook al vreemd omdat ebay.com nu een actie heeft met 100 veilingen en nu-kopen gratis te plaatsen tot 7 januari ongeacht de startprijs.

Ik zal het morgen nog eens proberen, wie weet ben ik dan de l*l...

Heb ik geen last van... 😮

Alleen als ik de prijs van een veiling verhoog dan krijg ik de extra kosten, maar dat is altijd al zo geweest.

martijn@ebay.com
Community-lid

Hoi,

probleem is bekend bij ons en onze technische dienst zou dit nu reeds opgelost moeten hebben. eventuele kosten zouden teruggecrediteerd moeten zijn. mocht dit nog niet zo zijn, laat het me even weten.

Ik wou bijna zeggen zet je account eens om van particulier naar zakelijk wie weet ligt het daaraan...

Alleen is het niet meer terug te draaien van zakelijk naar particulier... 😮

stephanthecollector
Community-lid

Heb je het op .nl of op .com geprobeerd, ik had gisteren een item die ik heb aangepast (geen verhoging van de prijs) en ik moest na afloop 10ct betalen ik heb dat toen geannuleerd.

Ik heb het nu al bij een paar aanbiedingen geprobeerd, maar ook vandaag heb ik er nog steeds geen last van 😮

stephanthecollector
Community-lid

Klopt helemaal ik had het vandaag ook, stelletje graaiers bij ebay ze doen er echt alles aan om de verkopers weg te krijgen, stelletje @#$%@@%^%^*% (vul zelf maar in)

Een vraag stellen