op 01-07-2012 21:14
Ik krijgs sinds kort geen expresberichten meer als een item op ebay afloopt. heb geprobeerd dit via comminucatievoorkeuren> expresberichten te activeren maar krijg bij het activeren het antwoord : Je moet het volgende corrigeren voordat je de gegevens kunt verzenden. Provider van expresberichten - Provider ontbreekt
onderaan staat een regel : Klik op Doorgaan om naar de site van de provider van expresberichten te gaan en daar je gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren.
waar moet ik dan op klikken ?????
Ik krijg het echt niet gevonden. wie kan mij helpen
Hoi mede Ebay-ers 🙂
Ik had dit probleem ook, en zag dat jullie hier geen reacties op kwamen.
Dus ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ben het zelf gaan uitzoeken! :^O
Ik heb 't werkend gekregen !
En wel als volgt:
- ga naar www.ebay.com (de US-internationale site van Ebay)
- Sign In met je ebay account (inloggen)
- Ga naar je "verlanglijstje" op de US-site heet dit "watch list"
- Klik nu naast het Item waarop je Expressberichten wil ontvangen op:
"Get IM alerts"
(het is mogelijk dat je eerst op "More actions" moet klikken)
- Je komt nu in het overzicht voor "Get Instant Messaging (IM) Alerts"
- Je kunt nu kiezen uit provider AOL of YAHOO
(ik heb zelf Yahoo gekozen en je kunt dan een nieuwe account aanmaken door te koppelen met een Gmail account, handig ! )
- Nadat je een Account van AOL of YAHOO heb gemaakt voltooi je de "Get Instant Messaging (IM) Alerts" door te klikken op de knop "Submit"
- Als het goed is, klopt de instelling nu. Ga in een nieuw venster naar www.ebay.nl en log ook hier in
- Ga naar je Verlanglijstje (of andere lijst), en kijk bij het Object op "Express berichten ontvangen"
- Als alles goed staat komt er in beeld: "Je hebt je al aangemeld voor expresberichten."
Klaar !! 😄
Succes,
Met vriendelijke groet,
Raoul van Saanen
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |