annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aankoop geschiedenis

Op 28 juni 2014 is door mij een aankoop gedaan bijde verkoper zwaluw_munten in de afwikkeling kom ik automatisch bij betalen via PayPal en heb ook direct na de aankoop het artikel plus verzenkosten betaald. Hierop kreeg ik meteen erna bericht van PayPal dat betaling van € 14.95 was voldaan. 29 juni 2014 onving ik een email van mijn bestelling via eBay object: 261360599958  transactie: 1443040353016  betaling via PayPal totaal bedrag € 14,95. Echter zonder verdere email zie ik in Mijn eBay aankoop geschiedenis dat er twee aankopen staan voor dit zelfde door mij éénmaal bestelde item, waarvan 1 nog betaald zou moeten worden? Van de verkoper heb ik het artikel andaag ontvangen waarop deze mij per email vroeg naar de tweede open staande betaling en of door mij zelfde artikel nogmaals werd besteld, nee dus, hierop werd mij de raad gegeven om dit bij eBay kenbaar te maken om de tweede ten onrechte geregistreerde bestelling te annuleren. Bij de aankoop geschiedenis staat nu ook aangegeven dat ik actie moet ondernemen maar steeds als door mij de link wordt aangeklikt staat er " De gewenste gegevens zijn momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. " zeer vervelend allemaal nog nooit iets dergelijks aan de hand gehad en nu is er geen oplossing te vinden!

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen