annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

45 dagen verstreken, dag centjes

Mijn verkoper verzoekt mij 30 dagen geduld te hebben. Na 30 dagen geen item (uit de UK) ik vraag hem netjes wat er aan de hand is. Ik lees geen negatieve feedback en ga ermee akkoord dat hij het item opnieuw verstuurt. Weer moet ik 30 dagen wachten, geen item. Ik mail de verkoper weer. Nu antwoord hij niet meer. Logisch, waarom zou hij. De 45 dagen grens is verstreken, er kan geen geschil meer geopend worden. Bovendien kan ik fluiten naar mijn geld. En het ergste, nergens kunnen de praktijken van dit figuur worden geregistreerd, zo kan hij dus altijd malafide handelen zonder een negatieve feedback.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Voordat je de verkoper de schuld geeft: er zijn al heel lang problemen met zendingen uit Engeland, zie elders op dit forum.

Vraag de Engelse verkoper altijd om een gratis "certificate of posting" te vragen bij het postkantoor. Zo is de zending tot circa 20 pond verzekerd. Handig bij goedkope items.

Verder doe je er verstandig aan zelf tijdig een claim bij Paypal te beginnen. Betalen kan altijd nog opnieuw mocht de zending later binnnenkomen.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos