annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

winkel in buitenland

hallo medegebruikers

ik heb een ebay shop in nederland

ik wil graag naar duitsland verkopen, kan ik een shop in duitsland openen ( als ik het op ebay.de probeer kom ik weer op de nl ebay.

mijn items in de shop zijn niet zichtbaar in het buitenland, kan ik dit veranderen zodat ze wel zichtbaar zijn

alvast bedankt voor het lezen en evty antwoord

groet bob

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

hallo mediashop

bedankt voor je antwoord

aanbieden in duitsland gaat nu ook al wel

maar misschien is die 90 dagen eis wel van toepassing op het openen van een winkel in duitsland

gr bob

Je kunt nog niet wat aanbieden op eBay Duistland je moet dan langer dan 90 lid zijn EN PAS OP, je krijgt niet meteen je geld als je wat verkoopt. Dit houdt eBay minimaal 25 dagen vast.

Dat je het maar ff weet...

nog even een aanvulling, als je een shop hebt in duitsland, en je bied producten aan op de nederlandse ebay, ben je zichtbaar op nederland, maar je produckten staan wel in duitsland in je winkel. maar niet op de site zelf, wel als je ze aanbied op duitsland.

ik had een paar jaren geleden hetzelfde probleem.

ik had ook een shop op nederland, maar wilde 1 op canada.

ook ik kwam steeds weer op nederland.

ik moest eerst de shop in nederland sluiten, voordat ik 1 op canada kon openen.

maar pas op!

als je je shop in nederland sluit, kun je niet direct een shop in duitsland openen.

als je jouw shop in nederland sluit, blijft hij nog 30 dagen beschikbaar.

de reden is, dat ebay er van uit gaat, dat je jouw shop per ongeluk gesloten zou kunnen hebben.

dus zou je gelijk, nadat je, jouw nederlandse shop heb gesloten, 1 op ebay duitsland proberen te openen, kom je toch weer in nederland terecht .

in de hulppagina's van ebay, staat het waarschijnlijk ook zo beschreven.

dat was in elk geval een paar jaar geleden wel zo, hoe het nu is weet ik niet, maar kijk voor de zekerheid, in de hulp pagina's, onder  verkopen met een ebay winkel.

Een vraag stellen