annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

opgepast voor nieuwe oplichtingsmethode

Bij deze een nieuwe methode in het gratis winkelen concept.

 

De Chinese koper van object 171215845874 stuurt vandaag een bericht. De armband is niet van Jade zoals aangeboden maar van geverfde marmer. Bijgevoegd 2 foto's van de onderzoekresultaten. Ik heb de foto's gekopieerd naar mijn fotoshop en constateer dat de foto's zijn gemaakt op dinsdag 15 oktober 2013 10:16:58. Dit is wonderlijk aangezien de armband op 19 januari 2014 is gekocht. Uiteraard confronteer ik de koper hiermee en enkele minuten later ontvang ik exact dezelfde foto's maar dan gemaakt op donderdag 27 februari 2014 14:31:24, enkele minuten na de confrontatie. Het is een wonder. Ik heb de koper aangegeven hem geniaal te vinden gezien zijn fotografische kwaliteiten. 2 exact dezelfde foto's maken ongeveer een half jaar na elkaar. Dit is een topper. Er zijn weinig fotografen die zo goed zijn....

 

Het is spijtig dat kopers op deze manier geld proberen terug te krijgen. Hoeveel mensen zijn er al ingetrapt?

 

Dus, krijgt u een claim met foto's als bewijsmateriaal, check dan even de datum waarop de foto is gemaakt. In vrijwel elke fotoshop is dit te zien.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Dit concept blijkt toch voortgaand populair.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos