op 28-11-2011 21:04
beste ebay
Ik heb destijds contact opgenomen betreft dit onderwerp.In de tijd zijn er lage beoordelingen verwijderd van ebay.nl .Die veroorzaakt zijn door de stakingen van tnt post en hierdoor klanten hun goederen niet voor kerst geleverd kregen
Maar de lage dsrs beoordelingen die gegeven zijn op ebay.co.uk en ebay.com niet(waar het meeste op sta).De beoordelingen van ebay.com heb ik in febuary gekregen. Vanwegen de pakketen 2 maanden te laat aankwamen
Ik ben niet blij met de beperkingen. Zeker vanwege ik nu veel games ingekocht en wil groeien en deze niet te koop kan zetten vanwege selling allowence .En zo beperkt word het toch nooit wat word
ik post dit ook op ebay.co.uk en ebay.com massage boards ,
ik wil graag dat de lage beoordelingen van november/december 2010 verwijderd worden van ebay.co.uk en ebay.com aangezien ik hier niet schuldig aan ben .
je vertelt dit niet aan ebay maar aan ebay leden zoals je zelf en die kunnen hier helemaal niks aan veranderen.
Maar....
Die slechte ratings blijven een jaar staan dus als ze van nov 2010 zullen ze rond nu moeten verdwijnen.
En... leer of schrijf beter nederlands want het rammelt aan alle kanten en is moeilijk te volgen