annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

niet geleverd item

Beste mensen.

 

Ik heb op 22-10-2017 het volgende artikel:  - Bluetooth 4.1 Transmitter Receiver Wireless Audio Adapter Toslink SPDIF AUX Aptx, gekocht van verkoper: 

Ik heb het artikel niet ontvangen. Jullie hebben het artikel en de verkoper verwijderd van eBay. De reden daarvoor is mij niet gegeven.

Het probleem is echter dat ik nu via "Transactieproblemen oplossen" niet verder kan omdat het objectnummer bij jullie niet meer bestaat. Lekker handig maar, niet voor mij dus!! Want nu kom ik niet meer verder en moet ik het probleem op deze wijze aan jullie voorleggen.Ik hoop dat jullie het probleem toch voor mij op kunnen lossen.

 

Vr. Gr. Wim Eekels

 

Zie bijlage

 

Verkoper:(niet meer bij eBay ingeschreven)

 

Onderstaande bericht via mijn eBay:

 

We hebben deze aanbieding van de site verwijderd, en je hoeft de transactie niet te voltooien. Als je al betaald hebt, zou de transactie normaal moeten verlopen en hoef je je verder nergens zorgen om te maken. Als je vragen over de levering hebt, kun je je trackinggegevens bekijken of contact met de verkoper opnemen. Mocht je problemen ondervinden, dan kan eBay je helpen. Ga naar Transactieproblemen oplossen om problemen op te lossen.

Deze gebruiker staat niet meer bij eBay ingeschreven.

 

Onderstaande bericht via Mail

Guten Tag bassaplay,

Wir möchten Sie darüber informieren, dass wir das folgende Angebot entfernt haben, bei dem Sie vor Kurzem der Höchstbietende waren:
 - Bluetooth 4.1 Transmitter Receiver Wireless Audio Adapter Toslink SPDIF AUX Aptx


Da Sie diesen Artikel bereits bezahlt haben, müssen Sie nichts weiter unternehmen. Wenn Sie Ihren Artikel noch nicht erhalten haben, wird dieser sicher demnächst bei Ihnen eintreffen. Wenn der Artikel jedoch nicht bei Ihnen eintrifft, können Sie einen Fall auf der Seite „Probleme klären" eröffnen. Mehr zu diesem Thema und zu unserem Käuferschutz erfahren Sie unter:
http://pages.ebay.de/de/coverage/BuyerProtectionForBuyers.html

Wir wünschen Ihnen alles Gute bei eBay und hoffen, dass Sie zukünftig angenehme Erfahrungen bei eBay machen und erfolgreich sind. Wenn Sie Fragen haben, klicken Sie am rechten Rand einer beliebigen eBay-Seite auf „Kostenloser Kontakt“.

Bei eBay finden Sie viele andere tolle Angebote. Besuchen Sie einfach http://www.ebay.de. Wir freuen uns, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.

eBay-Kundenservice

 

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

Hallo,

Dit is een forum waar collega Ebay-gebruikers proberen om andere Ebay-gebruikers te helpen met raad en daad.

Je bereikt hier geen Ebaymedewerkers.

Je kunt Ebay enkel bereiken via “Hulp en contact” onder- of bovenaan deze pagina.

 

Je hoeft overigens van Ebay weinig te verwachten, De enige actie die Ebay zal ondernemen is dat de moderator de namen van de verkoper en het advertentienummer zal verwijderen uit je bericht.

Antwoorden (0)

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos