op 08-06-2011 23:17
Hallo,
Ik heb nu al vaker via ebay NL advertenties opgegeven en ook de internationale verzendmethode en kosten aan gegeven. Helaas moest ik elke keer vaststellen dat mijn advertenties alleen via ebay .nl te vinden zijn. Geef ik de zelfde advertentie met de zelfde verzendoptie enz. via ebay .de op, sta ik internationaal en ben op alle ebay ook com. te vinden. Kan mij iemand verklaren hoezo dat via de Ebay.nl niet het geval is? Ik vind het heel vreemd , ook dat de kosten via de duise Ebay veel hoger zijn. En de verandering waar bij Nl over gepraat wordt via de Duitse site niet wordt vermeldt en ook niet wordt gegeven, hier betaal je alleen voor het plaatsen al 4,55 euro. Ik zou graag via de NL Ebay willen verkopen, maar dan moet ik het wel international kunnen vinden. Zou het echt fijn vinden als mij iemand hier een verklaring voor kan geven.
Je geeft zelf het antwoord al.
Op eBay.nl is het gratis plaatsen en dus krijg je niks, op eBay.de is het duur dus krijg je meer zoals zichtbaarheid op .com
Simple comme toujours.
Verbijsterend dat 3 van de 4 mensen het antwoord van moadestien "niet nuttig" vinden. Het is niettemin precies de verklaring waar luna*dreambabys om vraagt. Je krijgt waar je voor betaalt, wat is daaraan zo moeilijk te begrijpen?