annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hoe kan ik wereldwijd verkopen

hoe kan ik weredwijd verkopen

Hele onderwerp weergeven

Ik ben net begonnen met verkopen op ebay.com en het heeft me veel pijn, moeite en correspondentie gekost om de juiste instellingen te vinden om te gaan verkopen.

Met name het opgeven van de verzending en de verzendkosten was een struikelblok, het wordt niet duidelijk uitgelegd.

Je moet hier zowel voor de US als internationaal flat rate same for all invullen, en een het bedrag waarvoor je minimaal de verzending aan kan bieden.

Je mag overigens maar 10 items aanbieden op buitenlandse ebay-sites, waarom is me een raadsel. Je wordt na tien advertenties weer verwezen naar je eigen ebay, de Nederlandse in dit geval, die door hun dochter Marktplaats volledig uit de markt is geduwd. Daar mag je dan iets plaatsen, maar zonder limiet (reserve, oftewel; het bedrag waaronder je het niet wil verkopen, en wat de bieders niet te zien krijgen).

Daarmee is het bijzonder onaantrekkelijk om op Ebay.nl kostbare spullen te adverteren, omdat niemand er kijkt en als het tegen zit moet je het voor een grijpstuiver verkopen, anders krijg je weer slechte feedback, wat wel weer internationaal te zien is..

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos