annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hallo, kan iemand mij vertellen wat er gebeurd als ik mijn gewonnen bod niet via paypal kan betalen en er wordt niks anders geaccepteerd?

paypal kan niks  overschrijven van mijn bank.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

Als je niet betaalt krijg je gewoon een aantekening, bij teveel daarvan moet je weer met een nieuwe gebruikersnaam beginnen. Je moet dan ook een andere email adres gebruiken.

VS verkopers accepteren vrijwel nooit bankoverschrijvingen hoewel dat afgezien van de hoge kosten wel makkelijk zou kunnen.

Men ziet de bankrekening als iets heiligs en zeer prive.

PayPal is overigens de enig geaccepteerde betaalwijze bij de betroffen verkoper. In theorie zou je gewoon je PayPal eerst kunnen voeden middels een bankoverschrijving. Zet dan je PayPal saldo om in USD en je zou kunnen betalen. Maar ik geef voor deze methode slechts de niet-goed-geld-kwijt garantie.

Bel PayPal eens op, dat kan namelijk voor slechts 10 cent per minuut. Die zouden je precies kunnen vertellen wat te doen. Gebruik daarvoor de Contact link onderaan de PayPal.nl pagina. 

Het staat duidelijk aangegeven in de advertentie. Tevens is het logisch aangezien de verkoper uit de VS komt en er verschillende valuta's bij komen kijken. De verkoper accepteert uw overschrijving wel als u de kosten van zijn/haar bank betaald voor het omzetten van euro naar USD.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos