annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

grote houten ramen & Deurenversturen

Beste ebay'ers,

 

Ik wil een aantal houten ramen & deuren die ik fabriceer gaan verkopen via ebay.com( de internationale markt bedienen).

 

Stel dat ik een koper heb uit het buitenland die een raam van mij wilt kopen.

Hoe kan ik het beste het raam ( 180 cm breed x 150 hoog dubbelglas) gaan versturen en via welke internationalen koerier.

 

Wie o wie kan mij hiermee helpen of goede advies geven???

 

Alvast bedankt.

 

Groetjes,

 

recreator

Geaccepteerde oplossingen (3)

Geaccepteerde oplossingen (3)

stephanthecollector
Community-lid

kijk eens op de site van parcell international! of neem contact op met een bedrijf die vaker naar de VS verscheept misschien kun je de kosten dan delen? (geen idee of dat kan) je zou op internet een oproep kunnen plaatsen!

abeldoorn
Community-lid

ik denk niet dat er op de nederlandse prikborden veel verkopers van objecten qua grote en zwaarte vergelijkbaar met die van jou te vinden zullen zijn.

 

Ik zat op de site van dhl te kijken. Een pakket van een meter hoog, 80 cm breed en 10 cm diep, met een gewicht van 30 kilo kost (op zo'n goedkoopst) al 311 euro.

-- Bewerkt door abeldoorn op 3 Feb 2012 23:10 CET
abeldoorn
Community-lid

misschien moet je je eerstgaan verdiepen (even googelen) op verzendmethoden? per 'normale post' wordt dit zeer prijzig zoniet schier onmogelijk. Een optie zou zo'n container kunnen zijn, maar dat zal voor 1 raam ook niet te betalen zijn gok ik.

Misschien moet je je eerst de vraag stellen waarom zou iemand in verwegistan bij jou een dubbelghlas raam willen kopen incl de enorme transport kosten. Wat biedt jij wat een lokale glasboer (ik neem aan dat ze die in bijv. de usa ook zullen hebben) niet biedt?

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

hoi,

 

Als eertse wil ik je bedanken voor je reactie.

 

Het liefst verkoop ik een hele container vol ramen.

Dan slechts maar 1 raam.

 

Alleen is het dus wel mogelijk dat een geinteresseerde slechts maar 1 raam wilt kopen, omdat ik goedkoper ben.

 

Maar ik zal inderdaad ff googlen.

Omdat ik nieuw ben op ebay stelde ik de vraag maar hier.

 

Wellicht is er iemand die zijn ervaring wilt delen.

 

alsvast bedankt.

 

Groetjes

 

recreator

 

 

 

stephanthecollector
Community-lid

in kleine stukjes opsturen met een tube lijm!

 

 

:^O

-- Bewerkt door enschede39 op 3 Feb 2012 17:40 CET
Een vraag stellen