geen reactie van verkoper
- Abonneren op RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
op 04-01-2011 15:22
Ik heb op de Duitse Ebay 2 artikelen gekocht.
Ik vraag dan naar IBAN en de BIC kode, wanneer geen mogelijkheid is om met Paypal te betalen.
De verkoper geeft dan zijn IBAN en BIC kode.
Dit blijkt in dit geval niet de juiste kode te zijn, zoals mijn bank dat aangeeft via telebanking.
Dus betalen kan dan niet.
Geef dit door aan de verkoper om alsnog de juiste kode door te geven.
Dit doet hij niet, schrijft, dit is WEL de juiste kode!!
Verder geen correspondentie.
Verkoper gaat dan vervolgens een probleem melden dat ik niet wil betalen!!!
IK vraag via Email de hulp in van Ebay consumer report.
Doe dit 4 keer ZONDER enige reactie van Ebay!!
Krijg nu de Email binnen dat ik een aantekening heb gekregen van Ebay wegens onbetaalde objecten!!!??
Wat moet ik hiermee als Ebay consumer hulp mij in de kou laat staan en totaal niets van zich laat horen!!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
"Ebay consumer hulp"... bestaat dat dan?
Je kunt op http://www.iban-rechner.de/ controleren of de codes geldig zijn.
Of je kunt met het Kontonummer en BLZ van de verkoper (als er Overschrijving Xpress / Überweisung+ in zijn aanbieding staat vind je daar de gegevens) de juiste codes berekenen.
Ik kreeg trouwens laatst ook een overboeking naar Frankrijk terug, om onbekende redenen. De tweede keer ging het wel goed.