annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

feedbackscore

micheljeki
Community-lid

Hallo ik heb op 2 juni een mooi set cd`s aangestuurd gekregen uit Duitsland ,en heb meteen de verkoper een positieve feedbackscore gegeven,maar het is al 7 juni en ik heb nog steeds geen feedbackscore gekregen.Mag dit zomaar dat alle kopers op 2 juni een feedback score meekrijgen behalve ik ???.Ik vind dit echt flauw.Betaal ik op tijd geef ik een positieve score is het weer niet goed:-( .

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (9)

Antwoorden (9)

Pffft... Wat een onzin...

Je hebt je feedbackscore gekregen!!

Eind goed al goed.

Voor de verkoper is het trouwens nadelig,als hij geen f.b teruggeeft.Als je hem niet hebt opgeslagen,kan je hem niet meer "terug vinden".

stephanthecollector
Community-lid

Zoals in een eerdere posting al vermeld is geven niet alle verkopers meteen een FB terug maar doen dat 1x in de week of zelfs 1x in de maand en zeker de grotere verkopers die ontvangen zoveel FB dat ze veel tijd kwijt zijn om dagelijk FB terug te geven dus een beetje geduld zou op zijn plaats zijn!

 

Ik zelf geef altijd FB aan een verkoper en zie dan wel of ik wat terug krijg meestal gebeurt dat binnen een week soms duurt dat iets langer.

 

verder in antwoord op je vraag of dit allemaal mag is het antwoord erg simpel, Ja dat mag FB geven is niet verplicht.

 

Het is je allemaal wat,

 

je kunt natuurlijk deze verkoper ook

nog even fijntjes op een vervolgcommentaar

trakteren. daarmee waarschuw je andere

kopers die graag feedback terug willen

krijgen.

 

Nu wat vind je daarvan? Nu het zal mij

worst wezen of ik nu wel of niet feedback

terugkrijg als ik maar tevreden ben over

wat ik gekocht heb.

 

groetjes Niek

Sommige verkopers geven eens per maand feedback,anderen zelfs nooit.Als jouw cd verkoper je p.o. heeft overgeslagen,wacht het even af of vraag erom!?:|

 

stephanthecollector
Community-lid

strom in een glas water! en dat alleen voor een niet meteen verkregen FB

micheljeki
Community-lid

Ja het was een joggingpak ,ik was in de war ,ik heb zelf 5 sterren gegeven en een positieve score ,het was gekocht bij sti-tradingfuxx,maar er word niet gereageerd op email,kan iemand van jullie deze verkoper eens inlichten dat hij iemand vergeten is ? ,iedereen heb op de 2de juni al een score ontvangen,behalve ik dus,kan geen toeval meer zijn,deze verkoper heeft het dus kennelijk niet op nederlanders,jammer daar geef je nou 5 sterren aan zo`n verkoper ,als ik dat geweten had had ik zelf ook niks gegeven X-(

stephanthecollector
Community-lid

In uw biedinggeschiedenis komen geen cd,s voor wel heeft u op 2 juni FB gegeven voor een trainingsbroek en daar vandaag bij vermeld waarom u geen FB terug krijgt, ik denk persoonlijk dat u met zeuren om FB niets bereikt en zeker geen FB zal krijgen

micheljeki
Community-lid

Heb ik gedaan al op 3 juni geen antwoord meer op gekregen,mag dat allemaal zomaar op ebay om  sommige kopers geen positieve score te geven en andere wel ?,ik heb gelijk betaalt .de volgende keer geef ik dan ook geen score meer ,ben zwaar teleurgesteld

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos