annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ebay.com veranderd mijn internationale verzendtijd van 14-23 dagen naar 4-14 dagen.

Hallo,

 

Ik verkoop veel spullen via ebay.com. Nu geeft ebay aan de koper door dat ze hun (Internationale) aankopen in 4 tot 14 dagen ontvangen. Ik adverteer echter op ebay met een verwerkingstijd van 2 dagen en een verzendtijd van 14-26 dagen (economic international shipping). Krijg dus veel klachten van kopers en berichten van ebay dat ik te laat verzend (met de gevolgen dat koper terug worden betaald door ebay terwijl de verzendtijd nog niet verstreken is en ik een slechte beoordeling en hogere kosten moet betalen). Heb diverse malen contact opgenomen met ebay.com hierover maar dan krijg je antwoord van een of andere sukkel uit een ver land die de vraag niet eens begrijpt. Wat kan ik hier aan doen want zo kom ik ook niet verder.

 

m.vr.gr. Martin

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

1. Van EBay hoeft u niets te verwachten. Alles gaat via India en Google translate.

2. 26 dagen is wel erg lang. In meeste gevallen is internationaal alles wel binnen 14 dagen bezorgd.

Als er soms landen zijn die er erg lang over doen en u daar klachten over krijgt, sluit dan die landen uit van verzending.

Hetzelfde geldt voor kopers, blokke1er moeilijke kopers.

Een vraag stellen