annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzoekvan verkoper voor akkoord gaan bij geschil

goedenavond,

Ik heb een vraag: Ik heb een jasje van Desigual besteld en ontvangen, nu is het jasje veel te klein voor de maat waarvoor het verkocht is, Ook is de maatlabel door de verkoper uit het jasje geknipt. Ik heb diverse malen via mail contact gehad met de verkoper en wij zijn overeengekomen (vanavond) dat ik het jasje terugstuur en mijn aankoopbedrag + verzendkosten terug krijg. Nu ontvang ik van Ebay een mail dat de verkoper een geschil heeft geopend en wil dat ik akkoord ga met het annuleren van de aankoop. Bij het akkoord gaan staat het volgende:

Accepteer de aanvraag voor annulering alleen als je nog niet betaald hebt of als de verkoper je al heeft terugbetaald. Als je je terugbetaling nog niet hebt ontvangen, neem je contact op met de verkoper - Ik heb nog geen betaling ontvangen van de verkoper omdat ik morgen het jasje terugstuur en de verkoper ga mailen over de verzendkosten naar Hong Kong die ik vergoed krijg, ik begrijp nu  niet zo goed waarom ik contact op moet nemen met de verkoper. Ik dacht alles netjes geregeld te hebben! Wat wordt er van mij verwacht, Kunt u mij verder helpen?

met vriendelijke groet,

Diana Kuiper

Geaccepteerde oplossingen (2)

Geaccepteerde oplossingen (2)

Dit verzoek gaat inderdaad uitsluitend over het terugkrijgen door de verkoper van de aan eBay betaalde kosten. U kunt dit gewoon negeren.

U dient zelf bij PayPal een claim voor niet-ontvangst in te dienen, u krijgt dan eenvoudig uw geld terug.

Anders dient u een claim bij PayPal in voor niet-overeenkomstig. U dient dan op uw eigen kosten de zending terug te sturen en PayPal het verzendbewijs te sturen, eventueel krijgt u dan uw geld terug.

Als u geen enkele claim bij PayPal ingediend hebt krijgt u van deze verkoper ook zeker uw geld niet terug en al helemaal nooit de door u te maken extra kosten voor verzending.

Als u PayPal via een creditcard hebt betaald kunt u ook daar eenvoudig uw geld terugkrijgen.

de verkoper heeft aan ebay een 'verkoopprovisie' moeten betalen. Door accoord te gaan met het sluiten van dit geschil krijgt deze verkoper zijn provisie van ebay terug. Als ik me niet vergis wordt ook de mogelijkheid aan u ontnomen om nog feedback te geven. Ik zou de verkoper mailen dqt u pas accoord gaat met het sluiten van het geschil, als u uw betaling retour heeft. Anders kan u straks fluiten naar uw geld en heeft u (omdat u het geschil gesloten heeft), ook geen poot meer om op te staan, er is immers geen geschil meer.

Antwoorden (0)

Een vraag stellen