annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper krijgt item retour van postkantoor, mag hij mij opnieuw verzendkosten vragen

Ik heb een aantal items gekocht. Verkoper stuurt mij een bericht dat hij het pakket retour heeft gekregen terwijl het bij mij nooit is aangeboden. Ik heb hem voorgesteld het opnieuw te versturen of anders mijn geld te retourneren. Voor het opnieuw versturen vraagt hij mij opnieuw verzendkosten. Nou denk ik dat dit niet de bedoeling is, dus ik vraag hem het totale bedrag dan maar terug te betalen. Dit wil hij echter ook niet. Hij laat weten de verzendkosten niet terug te willen betalen.....volgens mij klopt ook dit niet. 

Hele onderwerp weergeven

Vergeet niet dat elke koper verantwoordelijk is voor het verstrekken van de juiste adresgegevens. Alleen als dat gedaan is is de verkoper verantwoordelijk voor de zending (wettelijk gezien), tenzij duidelijk anders aangegeven in de advertentie onder zijn/haar verkoopvoorwaarden. (Bij sommige verkopers ben je (geheel begrijpelijk) verantwoordelijk voor het verzendrisico als je weigert aantekenkosten te betalen. Uiteraard dient de verkoper dit wel duidelijk vooraf te vermelden.

 

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos