annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Veiling niet zichtbaar in het buitenland

Ik heb voor het eerst een veiling geplaatst, maar als ik via ebay.de of ebay.com inlog merk ik dat mijn veiling niet te vinden is. Dat zou ik wel graag hebben, anders kan ik net zo goed op martkplaats.nl blijven. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg.

 

Frank

Geaccepteerde oplossingen (2)

Geaccepteerde oplossingen (2)

kopersbescherming
Community-lid

Op .com zijn de eerste paar items gratis te plaatsen maar er gelden wel weer aanvullende eisen zoals een gecontroleerde PayPal rekening. Maar probeert dat gewoon eens uit. U kunt de gratis veiling op eBay.nl altijd weer beeindigen.

 

kopersbescherming
Community-lid

U betaalt geen plaatsingskosten op eBay.nl dan is het item ook niet zichtbaar op sites zoals .com en .de waar wel voor plaatsing betaald moet worden.

 

Antwoorden (5)

Antwoorden (5)

stephanthecollector
Community-lid

als je die club dan zo waardeloos vind waarom open je dan een winkel?

als je een goede titel opneemt voor je artikelen dan bestaat er voldoende kans dat uw potentiële Duitse klanten u gewoon vinden via ebay.nl, ik verkoop/verkocht ook met enige regelmaat aan Duitse klanten!

 

je kan overigens wel gewoon een advertentie maken via ebay.uk of .com de items komen automatisch ook in je winkel te staan en je bent wereldwijd zichtbaar! de kosten zijn wel hoger dan in NL maar ja als je graag van je spullen af wilt dan moet je dat voor lief nemen.

fransje41
Community-lid

Ik heb ook zo'n soort ervaring. Items bestemd voor de Duitse markt zijn meestal via Ebay.nl onverkoopbaar, maar via ebay.de wél. Ik dus proberen shop te openen in Duitsland. Mag niet, alleen in Nederland. Via Nl dus dan maar en dan plaatsen op ebay.de. Maandabonnement genomen. Werkt niet in Duitsland. Geprobeerd in Duitsland zelf via Ebay.de mét mijn Nederlandse Ebay account gaat niet, wordt automatisch terugverwezen naar Ebay.nl. Denk er om stoute jongen: Geen foute dingen doen.

Mails naar Ebay. nl en ebay. de worden gewoon niet beantwoord.

Wat een stelletje commerciele onbenullen.

Waaardeloze club die hele Ebay.

Frans

Ik wist niet dat je in het buitenland moet betalen. Dat zou eBay wel even kunnen vermelden op een plaats waar het ook gelezen wordt. Beetje jammer.

 

Frank

Dank voor de tip Miranda, maar verzendkosten buitenland had ik opgegeven.

hm-verzamel
Community-lid

Hallo,

 

dit is pas zichtbaar als je de verzendkosten ook voor het buitenland opgeeft, dus internationaal verzenden. Dit staat waarschijnlijk nog niet aan.

 

mvg

Miranda

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos