op 03-01-2014 10:34
Hallo. Ik kan sinds 1,5 maand opeens niet meer internationaal verkopen. Ik heb geen negatief feetback of problemen gehad, ik betaal netjes mijn ebay rekeningen, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik heb nu al sinds 1,5 maand, ebay.nl 3x een mail gestuurd hierover, via hun contact pagina, echter krijg ik maar GEEN mail terug. Het is werkelijk om gek van te worden! Ik betaal notabene voor het gebruik van ebay. Maar klantenservice ho-maar.
Heb zelf contact opgenomen in een chatsessie met ebay.com. Daarin werd mij uitgelegd dat dit aan mijn account lag, en dat een medewerker in NL hier iets aan kon doen.
Helaas tot op heden kan ik nog steeds niet internationaal verkopen. Wat ik voorheen wel gewoon kon. Ik had wel iets meer verwacht van ebay.nl... Hopelijk krijg ik NU wel een mail terug of een antwoord.
Van eBay krijgt men zelden iets te horen daar de klantendienst niet bestaat. Er is slechts een antwoord computer beschikbaar. Het antwoord op uw vraag wordt nooit gegeven daar de indruk bestaat dat deze computer het niet weet. Het is inderdaad nogal willekeurig hoeveel en welke feedback u precies moet hebben om de verkoop beperkingen te laten opheffen.
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |