annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vakantiewoning verhuren via Ebay-Kleinanzeigen.de

Hallo,

Ik wil mijn vakantiewoning in NL graag via de Duitse Ebay te huur zetten. Er is daar een speciale afdeling voor ingericht op Ebay-Kleinanzeigen.de.

 

Echter, toen ik alles klaar had en de advertentie wilde plaatsen, werd mijn Nederlands postcode niet herkend en daardoor lukt het niet om de advertentie te publiceren. Wat kan ik dan bij Postleitzahl invullen (verplicht veld) zodat ik toch de advertentie kan plaatsen??

 

Deze vraag heb ik al 2x aan de klantenservice gesteld, maar ze schijnen niet te begrijpen dat ik in Nederland woon.

 

Hoor het graag!

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

Ebay kleinanzeigen is puur voor de duitse markt. En er kunnen wel dubieuze verkopers op staan.

gewoon een duitse postcode ingeven? je postcode komt wrs toch niet overeen met waar je te verhuren woning staat?

 

Ebay Kleinanzeigen is de Duitse versie van Marktplaats (ook eigendom van Ebay) maar heeft verder niets van doen met de reguliere Ebay site.

In hun statuut staat dat ze gratis, eenvoudig en LOKAAL werken dus waarschijnlijk per Bundesland of zo. Vanuit Nederland kun je dus zo te zien niet plaatsen.

Een vraag stellen