annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

niet kunnen bieden op duits object

sariekebok
Community-lid

Ik heb een account met een nederlands verzendadres en wil ergens op bieden in Duitsland. De Duitse verkoper heeft (blijkbaar) ergens op eBay aangegeven (of bij dit object) dat het object dat hij te koop aanbiedt niet naar nederland verzonden gaat worden. Hierdoor wordt mijn bod op eBay niet geaccepteerd en krijg ik steeds de melding:

 

Eingeschränkter Käuferkreis

Dieser Artikel kann leider nicht nach Niederlande verschickt werden. Der Verkäufer hat angegeben, dass dieser Artikel nicht an Adressen in Niederlande verschickt wird. Sie können den Verkäufer kontaktieren, um mehr zu erfahren oder nach ähnlichen Artikeln von anderen Verkäufern suchen. Copyright © 1995-2012 eBay Inc. Alle Rechte v...AGB und die Datenschutzerklärung an. eBay übernimmt keine Haftung für den Inhalt verlinkter externer Internetseiten.

 

***

 

Nu heb ik de verkoper gecontacteerd, en die zegt dat hij het helemaal geen probleem vindt om naar nederland te verzenden, maar ik blijf deze foutmelding krijgen, dus dat mijn bod niet geaccepteerd wordt in ebay. Hij zegt ook dat hij 'het' heeft aangepast, maar ik blijf maar geen bod kunnen plaatsen.

Over drie dagen loopt deze veiling af, hoe kan ik dit oplossen?

 

Vragen;

 

1. Wat moet die verkoper nu precies (anders) doen in zijn account zodat ik wel een bod kan plaatsen?

 

2. Of is dit niet meer mogelijk omdat de veiling al loopt?

 

3. Kan ik het zelf oplossen door een (alternatief) Duits afleveradres op te geven in mijn account?

 

Alvast vriendelijk bedankt

Sarieke.

Hele onderwerp weergeven
martijne1971
Community-lid

Ik heb hetzelfde bij Omnideal-de. Veiling gewonnen en dan vervolgens niet kunnen betalen.

De verkoper heeft geen verzendkosten naar jouw locatie opgegeven voor dit object. Neem contact op met de verkoper om het totaal aan te vragen. De verkoper kan je dan een factuur sturen met de verzendkosten. Je kunt ookje adres wijzigen om door te gaan met de afhandeling, of terugkeren naar de objectbeschrijving om de verzendlocaties van de verkoper weer te geven.

In de veiling omschrijving worden wel degelijk verzendkosten genoemd naar Nederland.

 

 

Een vraag stellen