annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb een nieuw philips apparaat verkocht als prive persoon

Ik heb een nieuw philips apparaat verkocht aan een koper uit Duitsland. Ik ben een privepersoon. Na 2 maanden ging dit apparaat kapot. Koper mocht het terugsturen en zij heeft een nieuwe gekregen. Nu na 7 maanden is ook deze kapot, en koper wil geen nieuwe maar geld terug. Nieuwprijs in de winkel is 159,00 euro. Mijn prijs was 115,00 euro. Ik ben toch al heel schappelijk geweest.. Wat nu? Bij mijn advertentie stond dat er geen garantie is en dat het niet kon worden geruild. Welk recht (Nederland) heb ik, en welk recht (Duitsland) heeft zij? Op zich kan ik weer terecht bij de Philips service... Maar zij wil geen nieuw apparaat, maar geld.. Wie heeft advies voor mij?
Hele onderwerp weergeven

In Principe heeft u al meer gedaan dan waar u tot verplicht bent. De koper heeft immers geen garantie. Wie weet wat de koper in die 7 maanden allemaal heeft gedaan met het apparaat...

 

De koper kan tevens geen geschil meer openen en geen feedback meer geven.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos