Ik kan niet betalen, verkoper reageert niet
- Abonneren op RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
op 05-08-2012 10:22
Ik heb onlangs iets gekocht uit China, ik kon op dat moment gewoon bieden, dus werd het gewoon verzonden naar Nederland. Nu wilde ik via Paypal betalen en nu kan het ineens niet meer, omdat de verkoper het alleen verzend naar de VS. Ik heb de verkoper 9x gemaild, om te vragen of hij mij de rekening wil sturen met de verzendkosten naar nederland, maar ik krijg steeds geen reactie. Ook via berichten die ik stuur naar zijn/haar inbox reageert deze niet. Ook de verkoper gevraagd de transactie te annuleren.
Nu heeft de verkoper een gschil geopend wegens een onbetaald object omdat ik nog nieg betaald heb.
Wat ik niet echt eerlijk vind, want ik kan niet betalen, omdat de verkoper geen verzendkosten naar Nederland heeft opgegeven.
Wat moet ik nu dus doen? Ik heb Ebay wel gemaild, maar dat duurt even voordat ik antwoord heb. en tegen die tijd heb ik dus niet terrecht een aantekening wegens een onbetaald object, terwijl ik natuurlijk gewoon wil betalen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Inmiddels heb ik een antwoord gekregen van Ebay en ik moest contact opnemen met de verkoper en reageren op het geschil en dat zij hadden ook gezien dat de verkoper alleen verzend naar de VS. En dat als hij niet naar het buitenland zendt, dit in zijn omschrijving moet zetten. Ebay dacht dat de verkoper alleen naar zijn land (China) verzendt, maar dit klopt niet.
Maar het lijkt mij dat als ik nu inmiddels 9x gevraagd heb om de rekening te sturen met de verzendkosten naar Nederland, ik wel gewoon kan betalen. Maar de verkoper reageert niet.
Ik heb uitteraard al meerdere malen contact geprobeerd op te nemen met de verkoper en als hij dus nu het geschil sluit, heb ik dus onterrecht een aantekening op mijn account, dus het antwoord was net echt bevredigend.