annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een geschil met een verkoper

artillerieroland
Community-lid

Ik heb twee borstzakhangers in Oostenrijk verkocht.
Het bedrag bedraagt 12 euro inclusief verzendkosten
Ik had na de kerst nog geen betaling binnen van de koper, en ineens opend deze koper een geschil.
Oke dat mag en kan dat is een ieders recht, doch na contact met de bank waar de betaling binnen kwam.
Via Oostenrijk naar een Duitse bankrekering heeft de bank dat bedrag vast gehouden.
Oke op de 29 december 2010 stond het geld op mijn bankrekening, en heb de twee items gelijk verstuurd.
Nu op heden tendage geen enkele reactie van de koper of hij nu de items binnen heeft, na diverse mails naar zijn adres.
Ebay, schermt dan alleen maar: Pas op want je accound kan gevaar lopen als je geen actie neemt als verkoper.
Wat doet Ebay nu aan de actie bij de koper, of hij nu inmiddels op maandag 17 januari die items wel binnen heeft.
Ik heb mijn plicht gedaan, en de items direct verstuurd, doch duurd de post naar Oostenrijk dan meer dan 15 dagen.??????
Ebay contact opnemen is niet mogelijk, daar deze Organisatie niet telefonisch bereikbaar is.
Wat ik niet correct vind.

Hele onderwerp weergeven
kopersbescherming
Community-lid

U hoeft en kan niets doen.

Weest u blij dat er niet met PayPal betaald is, u was dan uw geld kwijt geweest.

 

Wellicht krijgt u nog een negatieve of neutrale feedback van de koper of een aantekening van eBay, daar kunt u niets aan veranderen.

 

De koper is de enige die het geschil kan sluiten. Als die dat nalaat sluit eBay vanzelf het geschil.

 

 

 

Een vraag stellen