annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PayPal-kopersbescherming

Enkele weken geleden heb ik een Claim neergelgd bij Pay-Pal en "gewonnen". Het ging om een trein waarbij de bel ontbrak, een nieuwe trein met bel op Ebay gekocht, deze is netjes bezorgd en wat denk je, weer geen bel! Nu is het ook al bijna 6 weken geleden dat ik een andere trein heb gekocht op Ebay, deze is niet te traceren en ook nog niet aangekomen.

 

Nu is mijn vraag, ik natuurlijk weer een Claim indienen voor de trein zonder bel en voor de trein die ik tot op heden nog steeds niet heb ontvangen.

 

Alle pakketten komen uit de USA, waar ik in het verleden tot tevredenheid artikelen heb gekocht.

 

Hoe kan het dat er op dit moment zoveel dingen vanuit de USA mis gaan? Ik heb eigenlijk nauwelijks gebruik gemaakt van kopersbescherming.

 

Nu is mijn vraag wat ik het beste kan doen en vooral mag ik in zo'n korte tijd in totaal 3 claims voorleggen bij Paypal?

Ik moet wel zeggen dat ik op het moment geen zin er meer in heb om iets te kopen in de USA.

 

Graag jullie mening aub.

 

Groet,

Harowi

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen