annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuw verkopersaccount na blokkade

Ik (Duitse klant) heb destijds een product gekocht bij Fernbedienung-spezialist, maar dat account is geblokkeerd vanwege misstanden. Omdat ik een probleem had met het product, probeerde ik contact op te nemen, maar dat lukte niet meer. Nu heb ik ontdekt dat ze een nieuw account hebben geopend onder de naam LifeMedia BV, op een ander adres. De achternamen zijn hetzelfde gebleven, maar de voornamen zijn anders. Het lijkt erop dat de directeur het nieuwe account heeft aangemaakt op naam van een familielid, waarschijnlijk zijn zoon, en ondanks de blokkade dezelfde praktijken voortzet. Uit onderzoek blijkt dat zelfs het retouradres en de locatie waar ze hun (nep)producten verkopen onveranderd zijn gebleven. Toch reageren ze niet meer op mijn klacht. Hoe kunnen zulke mensen hiermee wegkomen? Doet eBay hier niets aan? Ik heb eBay al meerdere keren gemaild, maar blijkbaar kan dit gewoon gebeuren. Ze openen een nieuw verkopersaccount op naam van een familielid met een ander adres, maar in dezelfde stad, en zelfs de productafbeeldingen zijn identiek. Ik ben ontzettend teleurgesteld!

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen