Mijn pakje is geregistreerd als 'shipped' maar ik kan hem niet traceren bij bijvoorbeeld China post
- Abonneren op RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
op 01-10-2013 16:02
Hallo allemaal,
Ik hoop dat een van jullie me kan helpen.
Sinds 21 september staat mijn pakketje als 'shipped' met een traceernummer erbij, maar ik kan hem nergens traceren. Ook staat er nog steeds niet 'accepted' of iets dergelijks als ik hem verzend details wil bekijken. Er staat dat de koerier China Post is, dus ik probeerde hem te traceren, maar hij gaf aan dat hij niet bestaat.. Hoe kan dat nou?
Iemand een idee?
Alvast bedankt.
Geaccepteerde oplossingen (0)
Antwoorden (2)
Antwoorden (2)
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Tracking via eBay is in het algemeen niet een werkend model.
Zo verwijst een tracking van PostNL naar de 'stel een vraag' site van PostNL met het trackingnummer als zoekargument.
Daar komt dan natuurlijk altijd uit: niets gevonden. Mogelijk zal het voor andere carriers soms wel werken.
Wacht tot 5 weken na betaling en start dan de claim. Zendingen uit China komen meestal wel gewoon aan.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Daar is meer over geklaagd,maar de verkoper geeft aan dat het verstuurd is.
Het kan 3 weken duren.
De verkoper staat niet meer ingeschreven bij eBay.