annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kopen bij lid in Australie. Wie heeft daar ervaring mee?

Beste allemaal,

Graag wil ik een boek kopen bij iemand uit australie.

Maar ik vind het persoonlijk wat eng om van zo ver weg iets te kopen.

Heeft iemand ervaring met verkopers uit australie?

zou het verstandig zijn om het pakket aangetekend en of verzekerend te laten versturen etc.

Wie kan mij verder helpen.

Alvast bedankt.;-)

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

persoonlijk zie ik het probleem niet als u akkoord gaat met de verzendkosten. Deze zijn dan namelijk voor uw rekening. U kunt moeilijk doen en eisen dat het wordt opgestuurd aangezien dit is aangeboden. Ook kunt u akkoord gaan en de verkoper de transactie laten terugdraaien. Als het een zeldzaam item is zou ik doorgaan. Is dat het niet dan lekker laten zitten om verdere problemen te voorkomen en op zoek gaan naar wat anders.

Antwoorden (7)

Antwoorden (7)

Dank u wederom voor uw antwoord.

Het is wel een zeldzaam object en niet meer in gewone boekenwinkels te krijgen.

En ik zou het wel willen kopen.

En u heeft gelijk wat de verzendkosten betreft,die komen dan voor mijn rekening.

Toevallig zag ik datzelfde boek ook op de Engelse Ebay site.

En dat lid wil het desgewenst wel naar Nederland sturen als ik akkoord ga met de verzendkosten.

Dan koop ik het boek bij dat Engelse lid.:-)

Dank u! allemaal voor uw antwoorden.

Maar die verkoper/ster wil het object niet naar Nederland sturen omdat de verzendkosten te hoog zijn.

Maar in de beschrijving word wel vermeld `post:worldwide`

En toch wil diegene niet naar Nederland sturen.

Dan houd het volgens mij op?

Of zou ik diegene nog een mail sturen via Ebay?:|

Niet aangetekend of verzekerd. Bij mij betrof het een antiek uurwerk (los). De koper was een reparateur die enkel vergelijkbare items kocht. Uitstekende handelsgeschiedenis daar bovenop was voor mij voldoende om het zo op te sturen (na betaling uiteraard). Het ging ook maar om een bedrag van ca 70 euro. Was geloof ik met een weekje bezorgd. Als koper zijnde maakt het niet zo veel uit of het nu aangetekend is of niet. Als u met paypal heeft betaald kunt u altijd een claim indienen voor niet ontvangen als er iets niet klopt. U loopt hierbij het minste risico. Sommige kopers willen perse aangetekende verzending. Geen enkele koper zal dit weigeren mits u dat betaald. Voelt u zich daar prettig bij, vooral doen als het items dat extra bedrag waard is. 

ook regelmatig gekocht in Aussie land, trouwens ook in de VS (zijn ook engerds) :^O

nooit geen echte problemen gehad alleen houd wel rekening met hogere verzendkosten!

Ik heb er meerdere keren gekocht,binnen 2 weken waren de pakjes er.

Maar het is wel een risico om er te kopen,gezien de afstamming van die engerds]:):-x

Dank u  voor uw antwoord.

Heeft u dat pakket ook aangetekend/verzekerd verstuurd?

Groet.

Aan de feedback kunt u al iets zien qua betrouwbaarheid. Betaal sowieso met paypal, is er iets niet in orde kunt u altijd een claim indienen. Persoonlijk nooit wat gekocht daar. Wel items verkocht aan Australische kopers. Nooit problemen gehad.

Succes!

Een vraag stellen