annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat kan ik hieraan doen? Ik heb iets besteld in Amerika maar is nog niet aangekomen.

Ik heb een artikel gekocht in Amerika voor mijn Phantom Quadcopter(alleen daar te verkrijgen), netjes alles betaald, product invoerkosten etc. Nadien ben ik de USPS gaan volgen. Hieruit blijkt dat het pakket op een of andere luchthaven terecht is gekoemen in Amerika. Te weten het volgende adres:

 

ROB VAN ROOIJ
REF.# OREUSU1204307035
1850 AIRPORT EXCHANGE BLVD STE 200
ERLANGER KY 41025-2501

 

Echter nu geeft de verkoper aan dat ik het verkeerde adres heb ingevoerd, zowel in Ebay of via Paypal (natuurlijk niet waar anders had ik de vraag hier niet gesteld). Adressen gecontroleerd, shipping adressen zijn gewoon mijn woonadres

Let op, betaal je invoerrechten en dan laat je het afleveren in Amerika, lijkt mij vreemd.

Nu blijkt het pakje waarschijnlijk ook nog vernietigd te zijn:

 

Tracking #:

UPAAA000000076498447

Carrier:

Multiple Carriers

Status:

ACCEPTEDIN TRANSITDELIVERED

Exception - Destroy-DMG_DESTROY_OTHER

Oct-03-14, 17:20 PM, Erlanger

Processing at Shipping Center

Oct-03-14, 17:15 PM, Erlanger

In Transit-Departed USPS Facility

Oct-01-14, 02:54 AM, CINCINNATI, OH 45234

In Transit-Arrived at USPS Facility

Oct-01-14, 00:14 AM, CINCINNATI, OH 45234

 

 Dus bij deze de vraag wat te doen, verkoper zegt er alles aan gedaan te hebben. En dat Ebay etc. gebruik maken van, en hier is een gedeelte van de tekst van de verkoper.

 

As I mentioned before we have shipped this product in accordance with Paypal and Ebay rules. We have provided the tracking # and it has been delivered to the address you selected. As this address is a freight forwarder the package will now be forwarded to your final destination which could take up to 30 days. For future orders we suggest using your actual address and not a freight forwarder like was the case with this order.

 

 

Alvast bedankt voor de moeite,

 

Rob van Rooij

 

 

 

 

 

 

Hele onderwerp weergeven

Er zijn weinig verkopers die er iets van begrijpen en nog veel minder kopers.

Het is door eBay bedacht om meer met PlayApl te kunnen verdienen.

Een vraag stellen