op 08-12-2014 11:58
Lastige vraag:
Ik heb een Nederlandse Ebay account maar wil ook graag een Ebay account op Ebay.com met het shipping adres van een vriendin in Amerika zodat ik spullen naar het USA shipping adres van een vriendin in Amerika kan laten sturen.
Volgens mij is dit geen probleem op Ebay.com maar ik zit dan wel met het probleem dat als ik via PayPal betaal, daar mijn adres in Nederland wordt weergegeven of is dat geen probleem als ik de verkoper mail naar welk adres ze het pakjemoet sturen?
Dit is voor het eerst dat ik dit doe en zag toevallig je vraag.
Het is geen probleem, ikzelf heb twee ebay accounts, een met een adres in Amerika en een met adres in Nederland.
Deze zijn gekoppeld aan 1 Paypal rekening, ik zie dus op mij Paypal rekening betalingen van beide Ebay accounts door elkaar.
De ene betaling heeft adres Amerika en ook de ebay naam en de andere heeft Nederlands adres en het Ebay account met het Nederlands adres. Ik heb zelfs nog even gekeken naar de adressen die in mijn Paypal account staan, daar doe je bij betalingen van Ebay items niets mee.
Het enige waar je wel goed op moet letten als je een sniper programma gebruikt, ik heb 1 sniper programma, ik moet dus even nadenken als ik het gebruik dat ik het goede Ebay acount invul. Voor de rest werkt het voor mij prima en scheelt het me een hoop gedoe en bespaar ik verschikkelijk veel op verzendkosten en ik kan ook kopen bij verkopers die alleen binnen Amerika verzenden,
Veel succes.