op 10-12-2012 23:52
Bij een aankoop uit de US moest ik 56 dollar betalen, wat ik erg veel vond maar dacht dat het priority verstuurt werd. Bij aankomst bleek echter dat het versturen maar 26,57 dollar te zijn en first class. De verkoper heeft dus bijna 30 dollar teveel berekent. Als ik de verkoper er op aan spreek krijg ik als antwoord terug dat ze zelf ook kosten maken om iets te versturen buiten de US. Heb ik dus nog nooit meegemaakt of van gehoord. Weet iemand hier raad mee? (voordat ik feedback geef) Heb zelf het idee nml dat de verkoper dit mooi in eigen zak steekt en zo dus meer krijgt voor zijn product.
Beter was geweest om op voorhand te vragen of het verzekerd/dan wel aangetekend zou worden verzonden of dat u had gevraagd waaruit die hoge verzendkosten bestaan, u bent nu akkoord gegaan met de verzendkosten en reageert achteraf wat overigens niet onterecht is!
Dat een verkoper extra rekent voor afhandelingskosten is niet abnormaal zeker niet als het van ver moet komen maar 30 dollar teveel is wel erg veel!
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |