Handelsassistent gevraagd
Opties
- Abonneren op RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
op 01-02-2014 21:18
Ik ben op zoek naar een (Nederlandse) handelassistent die internationaal voor derden verkoopt.
In ben inmiddels 14 jaar actief met kopen, maar niet met verkopen. Dus de ervaring op dat gebied heb ik niet, laat staan om een object internationaal aan te kunnen bieden.
In dit geval gaat het om een professionele videoapparaat wat ik graag internationaal wil aanbieden. Wie kan mij helpen, of adviseren?
René Roethof.
In ben inmiddels 14 jaar actief met kopen, maar niet met verkopen. Dus de ervaring op dat gebied heb ik niet, laat staan om een object internationaal aan te kunnen bieden.
In dit geval gaat het om een professionele videoapparaat wat ik graag internationaal wil aanbieden. Wie kan mij helpen, of adviseren?
René Roethof.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
01-02-2014
21:52
Beste René,
ik verkoop zelf al jaren via div. sites als ebay en amazon internationaal (voornamelijk duitsland).
Waar heb je hulp bij nodig?
Vriendelijke groet
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
Ik zoek iemand die via zijn Ebay account het object internationaal kan aanbieden. Ik heb nu die mogelijkheid niet omdat ik eerst. 10 objecten in Nederland verkocht moet hebben, voordat ik internationaal kan verkopen. Ik heb begrepen dat er handelassistenten op Ebay actief zijn, die zich specifiek bezig houden met het verkopen van objecten voor derden. Zij bieden het object dan via hun handelassistent account aan. Bij verkoop krijgen zij een afgesproken percentage fee over het verkochte object.
Ik weet niet of er handelassisttenten actief zijn in Nederland, of hoe ik ze moet opsporen.
Ik weet niet of er handelassisttenten actief zijn in Nederland, of hoe ik ze moet opsporen.
0
nuttig