annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aankoop

Ik was twee weken geleden nog geen lid van ebay en besloot een buddyseat bij een verkoper te bestellen in Belgie. Deze verkoper laat een pakket in twee weken tijd 2 keer heen en weer sturen en als ik de doos eindelijk thuis heb en open maak blijkt de inhoud beschadigt en niet het juiste product.

De verkoper is niet op de hoogte van wat hij verkoopt!

Ondanks het teruggavebeleid van ebay weigert de verkoper het product terug te nemen.

Wat nu?

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (6)

Antwoorden (6)

aanstaande kopers van een buddy seat zullen dit niet lezen en weten ook niet over welke verkoper het gaat, dus een waarschuwing is niet op zijn plaats. het is wel een mooie waarschuwing voor het niet buiten ebay om kopen,dat blijkt maar weer eens..

Het gaat mij erom dat mogelijke aanstaande kopers gewaarschuwd worden dat het in dit geval gaat om inferieur en incompleet materiaal!

Dat hij niet bereid is om de koop ongedaan te maken zegt ook genoeg, lijkt mij.

u heeft dus de aankoop gedaan buiten eBay om! dan is er hier verder weinig wat u er aan kunt doen, de enige mogelijkheid is nog dat als u via een creditcard heeft betaald u nog tot een jaar na aankoop kunt proberen het geld via die weg terug te krijgen, maar doordat u buiten ebay om heeft gekocht is er hier helaas niets meer voor u te halen!

Dus nooit een transactie afhandelen buiten ebay om!

-- Bewerkt door enschede39 op 14 Mar 2012 12:42 CET

Helaas kan ik geen feedback op de aankoop geven op het feedbackforum omdat de aankoop niet via ebay is gegaan maar

gewoon via de mail en ik heb dus betaald via een bankoverschrijving.

De zakelijke verkoper geeft echter per mail aan dat er geen haar op z'n hoofd aan denkt om het bedrag terug te storten.

Hij heeft een verkeerd en beschadigd product geleverd en reageert niet inhoudelijk.

het hangt ervan af hoe u betaald heeft, als u via PP betaald heeft kunt u een claim indienen wegens een object die niet aan de beschrijving voldoet! U dient dan wel het item aangetekend te retouneren en die kosten zijn voor uzelf!

heeft u betaald via bankoverschrijving dan is er niet veel dat u kunt doen behalve de verkoper vragen om een terugbetaling (geheel of gedeeltelijk) gaat deze er niet op in dan rest u niets anders dan dit weer te geven via de Feedback!

Een vraag stellen