op 29-07-2011 00:10
Ik heb een jasje gekocht uit Engeland. Het is inmiddels goed aangekomen.Ik heb 18.00 GBP betaald, voor het verzenden, internationally signed for.(+17.98 voor het jasje zelf) Dat vind ik al erg veel, maar goed. Nu heb ik het ontvangen, helemaal niet signed for, maar gewoon Royal Mail, 4.81 GBP.. Ik heb de seller al een bericht gestuurd, maar stel dat dit geen vergissing zou zijn, kan dit zomaar?
-- Bewerkt door bloempje16 op 29 Jul 2011 0:12 CESTIn principe heeft u betaald voor een dienst die niet geleverd is, het verschil van bijna 14 pond is wel erg veel dus ik zou de verkoper een mailtje sturen en vragen om het teveel betaalde terug te storten met een marge van een pond of twee.
Gaat de verkoper hier niet op in dan kunt u proberen een geschil te openen.
reageert de verkoper nergens op dan is het enige wat u rest de verkoper een passende feedback te geven met de daarbij behorende sterrenscore.
Kijk een paar pond teveel betalen dat gebeurt zo vaak en vind ikzelf ook geen probleem maar een verschil van 14 pond(16 euro) is gewoon absurd
Altijd maar klagen over die verzendkosten.
Wees liever blij voor deze verkoper, dan krijgt die nog wat terug van alle kosten die gemaakt moeten worden zoals: plaatsingskosten, veilingkosten, veilingkosten over de verzending, paypalkosten, valutaomrekeningopslag kosten, verpakkingskosten en verzendkosten en overige niet nader genoemde kosten.
In ieder geval hebt u iets ontvangen en dat is meer dan velen die iets uit Engeland hebben gekocht.
Maar als u niet tevreden bent kunt u bij PayPal claimen.