PayPal claim indienen?
- Abonneren op RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
op 22-10-2013 10:16
Hallo,
Ik heb mijn pakje niet ontvangen dus ik heb een claim ingediend bij Paypal.
Ik heb geschreven dat ik het niet ontvangen heb, en toen moest ik de reactie van de verkoper afwachten.
Vandaag kreeg ik een mailtje van Paypal dat de verkoper had gereageerd met een traceernummer, maar dat is niet hetzelfde traceernummer als die op Ebay gegeven is.
Ook dit nieuwe traceernummer kan ik niet traceren bij China post ed.
Krijg ik mijn geld nog wel terug? Dit is de eerste keer dat ik een Paypal claim open, dus ik snap het nog niet helemaal.
Alvast bedankt.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
zoals je ziet heeft de moderator de gebruikersnaam van de verkoper weggehaald, maar die kan ik je nog wel geven of kun je vinden.
Zelf begrijp ik dit niet, omdat de verkoper niet meer actief op EBAY is. Bovendien heeft deze waarschijnlijk verschillende niet gebruikte track/trace codes opgegeven.
Zo zie je maar: verkopers hebben doorgaans weinig bescherming op EBAY, maar dergelijke verkopers mogen op het forum niet genoemd worden. Zal ongetwijfeld in de regels staan, maar die ga ik dus nog bestuderen op dit punt.